Po patvirtinto prekių užsakymo keisti kiekių/spalvos/kodų nebegalima, o pagal pirkimo sutartį (patvirtintą prekių pasiūlymą) pateiktos kokybiškos prekės atgal nepriimamos ir kitomis nekeičiamos. Šią nuostatą Pardavėjas perėmė iš gamintojo – specialaus užsakymo prekės tiekiamos tik pagal užsakymą konkrečiam Pirkėjui.
Tačiau, tuo atveju, jeigu Pardavėjas sutinka Prekę priimti atgal, nepaisant to, kad Prekė buvo užsąkoma pagal Pirkėjo individualų užsakymą, grąžinama Prekė privalo būti nenaudota, nesugadinta arba jos išvaizda iš esmės nepasikeitusi, tai yra Prekė ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti Prekę. Prekės ar jos pakuotės pažeidimai neturi mažinti Prekės vertės, tai yra negali būti Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pasikeitimų, dėl kurių Pardavėjas negalėtų tinkamai realizuoti Pirkėjo grąžintą Prekę už tokią pačią kainą, kokia Pirkėjas buvo įsigijęs. Tokia Prekė gali būti grąžinama tik Pardavėjui sutikus ir Pirkėjui kompensavus Prekės nuvertėjimo skirtumą.
Pirkėjui atsisakius kompensuoti Prekės nuvertėjimo skirtumą, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Prekę atgal. Prekių grąžinimas be visa to, kas yra išdėstyta, reglamentuojamas 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“ ir LR Civilinio kodekso nuostatomis.
Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame ją priimti ir pakeisti analogiška preke. Jei neturime analogiškos prekės, grąžinsime Jums už prekę sumokėtus pinigus.
Grąžinant prekes, pristatymo mokestis neįskaičiuojamas.